Національним агентством з питань запобігання корупції 10 червня 2016 року прийнято рішення № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088, із змінами) про початок роботи системи електронного декларування з 01 вересня 2016 року. Запровадження системи електронного декларування відбувається у два етапи.

Перший етап розпочався з 01 вересня 2016 року і тривав 60 календарних днів, протягом яких щорічні декларації за 2015 рік подавали особи, які станом на 01 вересня 2016 року займали згідно зі статтею 50 Закону України «Про запобігання корупції» відповідальне та особливо відповідальне становище.

З 01 січня 2017 року розпочався новий другий етап подання електронних декларацій. Він триватиме до 01 квітня цього року. За цей період свої електронні декларації повинні подати особи, які виконують функції держави і місцевого самоврядування.

17 січня для працівників Центру ППК та керівництва Хмельницького університету управління та права організовано тематичну зустріч «Актуальні питання подання електронних декларацій за 2016 рік особами уповноваженими на виконання функцій держави і місцевого самоврядування».

Під час заняття Жураківська Ю.А. – головний спеціаліст сектору з питань запобігання і виявлення корупції Головного територіального управління юстиції в Хмельницькій області акцентувала увагу присутніх на практичних питаннях щодо користування системою електронного декларування. Також за допомогою мультимедійних засобів ознайомила з інтерфейсом системи, продемонструвала, як декларант зможе самостійно заповнити свою декларацію за допомогою особистого електронного ключа, і акцентувала увагу на особливості заповнення кожного розділу декларації.

У ході зустрічі слухачі отримали змістовні відповіді на запитання