7-8 грудня 2017 року на базі Хмельницького Центру ППК проходив тематичний короткостроковий семінар «Організація та основні напрями роботи з документами в органах виконавчої влади» для працівників структурних підрозділів облдержадміністрації, які відповідають за роботу з документами та роботу із зверненнями громадян.

Відповідно до затвердженого навчально-тематичного плану зі слухачами проведено тематичні зустрічі, практичні заняття, а саме: «Документування управлінської діяльності. Основні вимоги до ведення діловодства в органах виконавчої влади», «Організація контролю виконання розпорядчих та вхідних  документів в органах виконавчої влади», «Відкритість та прозорість органів влади в контексті законодавства про доступ до публічної інформації», «Запобігання виникненню конфліктних ситуацій. Дотримання норм культури ділового спілкування», «Дотримання Закону України «Про запобігання корупції». Е-декларування», «Професійний розвиток державних службовців в органах виконавчої влади», «Практичні аспекти роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»  та ін.

З учасниками семінару працювали: Гудловська Любов Степанівна – начальник загального відділу апарату облдержадміністрації; Матковський Геннадій Віталійович – начальник відділу контролю апарату облдержадміністрації; Шевчук Альона Володимирівна – головний спеціаліст сектору забезпечення доступу до публічної інформації апарату облдержадміністрації; Мамчур Юрій Миколайовичначальник відділу кадрової роботи апарату облдержадміністрації; Лопатовська Наталія Володимирівнаначальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації та ін.

По завершенню навчання вручені сертифікати. Підвищення кваліфікації дало можливість учасникам семінару поглибити й закріпити теоретичні знання, практичні вміння та навички.