30-31 січня 2020 р. у смт. Козин директор Центру ППК Микола Баюк був учасником семінару «Організація підвищення кваліфікації у закладах післядипломної освіти у 2020 році: виклики та нові можливості», який організовано Національним агентством України з питань державної служби, Українською школою урядування, за участі і сприяння програми Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні».

З вітальним словом виступили Володимир Купрій – перший заступнику Голови НАДС, Віталій Малащенко – в.о. директора Української школи урядування.

Під час I сесії семінару «Актуальні питання організації підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування у 2020» Володимир Купрій розповів про нові вимоги щодо організації підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування», також обговорювалося питання впровадження положень постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1036 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 р. № 1681».

На II сесії семінару «Співпраця провайдерів та замовників освітніх послуг ту сфері підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування» Наталя Гнидюк – експерт Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні» висвітлила питання «Механізми та напрями співпраці регіональних центрів  підвищення кваліфікації з асоціаціями органів місцевого самоврядування», «Питання створення та функціонування саморегулівного професійного об’єднання суб’єктів надання освітніх послуг у сфері професійного навчання».

Людмила Рикова – керівник експертної групи Генерального департаменту з питань професійного розвитку державних службовців НАДС розповіла про вимоги до розроблення програм підвищення кваліфікації

Зоя Гаркавенко – заступник директора – керівник тренінгового центру Української школи урядування розкрила питання методології та технології формування програм підвищення кваліфікації.

Керівником Хмельницького Центру ППК, під час обговорення можливих питань розвитку системи підвищення кваліфікації, були запропоновані конструктивні пропозиції щодо модернізації системи організаційно-правових засад діяльності провайдерів освітніх послуг.